Välkommen maj...

...med allt som du har att erbjud!
Första maj hjälpte jag och Martin pappa att tvätta huset, vi tvätta överallt vi kom åt, nästa steg blir att ha hustvätt, nu körde vi bara högtryckstvätt som första steg kan man säga. Benny och Bosse var med och satt i köksfönstret och tittade på fåglar och sprang av sig lite ute.
 

Andra maj vaknade jag och tittade på telefonen, glädjebesked om att jag blivit faster igen, till en flicka. Så otroligt roligt och så fint litet underverk!
Sedan jobbade jag min näst sista tur...17 maj är sista och avrustning 1 juni (känns skönt men overkligt)!
 


Idag är det tredje maj och min underbara vän Mikaela fyller år! Stort grattis, hoppas vi ses snart❤
Jag ska plugga lite, rensa skafferiet och kanske ställa iordning balkongen.
 


Maj började i fullt ös och kommer så fortsätta! Heja heja!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0