Morgonrutin

4:45 ringer klockan men jag snoozar, om jag inte ska duscha, till 5:10. "Morgontoalett", packa ner matlåda och vatten (jag vill inte åka tåg utan att ha med mig vatten, det sitter inprentat i ryggmärgen). På med kläder och cyklar iväg 5:45. Tåget rullar från Örebro södra 6:01, gäller nästa vecka med sen blir det upp ännu tidigare, då går tåget 5:31. Väl på tåget äter jag frukost och lyssnar på musik, blundar ibland men njuter mest av lugnet från vyerna. Ser lite rådjur, rävar, kor och grisar, en och annan människa som joggar. Än så länge går det bra att pendla men jag utvärderar efter sommaren, vill inte ta ut något i förskott haha!
<3mme
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0