Fira en nybakad arbetsterapeut 6 juni 2015

Så glad och tacksam för mitt firande förra lördagen. 
Fick många goda skratt och fina presenter, maten och fikat blev uppskattat och jag är värm i hjärtat över hur rik jag är, rik på vänner och familj och kärlek, ni är fantastiska!
Michaela med familj vann tipspromenaden men alla var duktiga på frågorna om mig, min utbildning och nya yrke.
Presenter jag fick var min fina klänning och slantar av far och mor (och möjligheten att få ha min fest hemma i Nordhagen), porslin från Rörstrands Swedish Grace från Dahlbergs, Thurfjells och Irene, halsband från Pearls for girls från Jelmbarks, delikatesser från familjen Fredriksson, slantar från svärfamiljen och Michaela med familj, spabehandlingar av "SMAKT", vinglas från Caroline Gynning av Johan och Louise och mängder av vackra blommor som fortfarande smyckar vardagsrummet! Stort tack! <3mme
Jag bjöd på smörgåstårta med kyckling, bacon, tomat och ruccola samt skaldjur, tonfisk och Syrén, ost, kex, frukt och korv med bröd. Tårta: tårtbotten ljus med citroncest, fylld med rabarberkräm, jordgubbssylt och grädde, täckt med vitchokladfluff och jordgubbar Gjord av mig (tårarna strömma). Kakor: ryttarkakor av mig, kanelbullar av bror Marcus, hallongrottor och chokladbollar av svägerska Petra.
 
Vill tacka alla som hjälp till med att få min examensfest att bli så minnesvärd, tack mor och far för alla förberedelser och lån av gården, tack Marcus med familj med bakning och pyntning av garaget, tack Petra för hjälp med bakning, tack Michaela för rabarber, tack Jelmbarks för vimplar, tack EFS-kyrkan för lån av stolar och bord, tack alla som erbjöd sig att hjälpa, tack alla som kom och fira det är en present i sig! 
Tack min älskade Martin som hjälpt till och stått ut med mig under stressiga dagar, det är kärlek det!
Så tacksam!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0