Intervju

Jag skickade in 10 olika ansökningar (sammanlagt söktes 43 sommarvikariat) i helgen. I mmåndags eftermiddag såg jag att jag fått mail från en av arbetsgivarna med en förfrågan om intervju. Igår styrde min handledare upp att jag kunde få gå efter mitt pass. Så helt oförberedd gick jag in och där fanns en enhetschef, en arbetsterapeut och en fysioterapeut. De berättade om jobbet och ställde sedan frågor till mig, sedan fick jag fråga mina frågor. Jag gick därifrån och kände att jag hade svarat relevant på samtliga frågor och gjort mitt bästa. Idag kom min handledare och frågade hur jag tyckte att intervjun hade gått. Jag sa att jag tror det gick ganska bra att jag iaf inte gjort bort mig. Hon sa då att hon fått mail från den enhetschef som intervjuat mig att hon tyckte jag hade gjort ett gott intryck och att hon gillade mig, handledaren hade även pratat med arbetsterapeuten som var med på intervjun som sagt att hon var positivt till mig. Detta var verkligen så roligt att höra, så hur det än går så har jag gjort mitt bästa vilket känns riktigt bra. Jag ska inte sticka under stolen med att jag ser fram emot fler intervjuer, jag hoppas jag får gå snarast, så många beslut ligger framför mig och jag vill ha alla "spelbrickor" så jag kan fatta ett riktigt beslut som är bäst för mig. 
Håll tummarna fina ni, för fler intervjuer. 
Idag köpte jag mig en fin nyckelring innan praktiken, enett ankare som står för hopp. Och hoppet finns hos mig, alltid! Den är från Edblad, min vän Mikaela har gjort att jag fått upp ögonen för det märket och jag kommer hädanefter skylla alla smyckesinköp från det märket på henne hehe!
<3mme
 

Kommentarer
Postat av: M

Åhh va kul att du hittat ett nytt favoritmärke tack vare mig😍

Svar: Haha ❤
Mathilda

2015-03-02 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0