Fånga hösten!

Häromdagen blev jag så glad över att en komplettering blev godkänd. I fas igen med plugget. Det var precis den energin jag behövde nu. Att visa mig själv att jag kan. Just nu är det så mycket i skolan och runt ikring det. En snart överfylld kalender gör mig lite stressad men har en hel del roligt att se fram emot även fast det blir fullt ös.
Vissa dagar plockar jag fram fina lappar som jag fått genom åren och idag blev det denna, som jag fick för ca 1 månad sen av min vän Tina.
 
För att få extra energi när jag helst bara skulle vilja dra täcket över huvudet och sova. Jag har så fina vänner, en underbar familj och mitt livs kärlek. Välsignad. Tacksam. Stolt. <3mme

Kommentarer
Postat av: Tina

❤️❤️❤️

2014-09-22 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0