M<3M

Det blir lite dålig uppdatering emellanåt, så funkar det i livet.
Jag känner att jag vill spendera tid hemma med min Martin. Det är då jag känner mig trygg, lugn och lycklig. Det är fantastiskt att ha honom vid min sida, att bli älskad och att få ge sin kärlek.
Han är det finaste jag har. Jag vill spendera hela mitt liv med honom. Min älskade Martin.
I slutet på september har vi varit tillsammans i 10 år. Jag har känt honom halva mitt liv då med. Lärde känna honom när jag var 13 år. Helt galet. Han är min äldsta och närmsta vän. Han är min första kärlek. Han är mitt allt. Min Martin.
<3mme

Kommentarer
Postat av: M

Awwww så söt du är <3

2014-05-18 @ 08:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0