Lite nervös

I eftermiddag ska jag till VC på gynekologisk cellprovtagning. Det är bara en rutingrej. Första gjorde jag när jag precis fyllt 23, nu har jag nyss fyllt 26 så antar att de erbjuder detta vart tredje år? Man behöver inte gå men jag tänker göra vad jag kan för att veta att jag är frisk. Jag vill ju ha en god hälsa och med alla konstiga och otäcka sjukdomar som finns idag är det bra att vara ute i tid om man skulle hitta något. Inte för att jag tror att det kommer vara annat än att resultatet är negativt, alltså bra, kan ju inte hjälpa att vara lite nervös, det är ju lite obehaglig provtagning ändå.
Bara att bita ihop! För hälsans skull! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0