Design don't ask silly questions, design understands!

Jag skrev en status på Facebook om tips på inredningssidor på internet. Några fb-vänner hade skrivit sina favoriter en av dem var en tjej jag träffade på "Brännpunkt", ett U-riksläger 2003. Jag tittade på hennes tips först, hon är nämligen utbildad i ämnet så jag tänkte att hon har koll! Blev så glad när jag kom in på sidan hon tipsade om. Jag vill ha ett hus NU! Sidan heter designsponge.com
 
För att slippa att bli anmäld av någon fotograf för att visa dennes bilder så väljer jag att länka till de sidor jag skriver om, klicka på länkarna (första ordet i meningen är länken) för att förstå vad jag fastnade för!
 
Trägolv - Inte sett denna typ av golv förut, vad jag vet. Det påminner lite om stengolv i mönstret men det är som sagt i trä. Så snyggt, kan jag verkligen tänka mig att ha i mitt hem i framtiden.
 
Växthus - Underbara färger av glas, växthuset är förtjusande!
 
Svartvitt - Snyggt när man vågar måla taket. Det svartvita är så fint, de har det i sovrummet, vi har det i hallen. Men taket är verkligen är grym detalj.
 
Eldstad - Ska man ha en eldstad ska den se ut så här tycker jag! Njuta av de vackra lågorna från flera håll.
 
Fick ett tips om en blogg som ligger på Sköna hems hemsida men innan jag hittat dit så såg jag "34 olika köksgolv..." Så jag var tvungen att kika.
Kök - Fotot 9-12,14 och 30 gillar jag. Flera olika stilar men så snyggt! Mitt hem är alltid lite rörigt bland alla stilar fast det kanske är min stil haha!
 
Ja det var lite vad jag hittade. Suktar vidare..
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0