Skämmer bort min hy!

Nyss gjort en beställning på nya hudvårdsprodukter från Skin City. Märket på produkterna är Maria Åkerberg och det är ett företag som har ekologiska skönhetsprodukter. Nu väntar jag med spänning!! Hoppas jag får det innan helgen! Jag gjorde ett hudtest på Skin Citys hemsida och fick svar på mailen, toppenbra att kunna göra så och få tips om vilka hudprodukter som passar just ens hud. Som "tack" för att jag gjorde deras test fick jag 10% på hela sortimentet (förutom redan nedsatta varor). Säljknep jag vet men alla rabatter är bra när man är student och jag hade köpt produkterna ändå.
 
Kommer säkerligen lägga upp det jag beställt här när jag har fått hem grejerna.
Vill ha grejerna nununununuNU haha!!
<3mme
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0