Färgmodell

Igår frågade en av frisörerna på EGO (där jag har fått håret klippt i ca 5 år) om jag ville vara färgmodell. Såklart jag vill! Var ju så himla kul sist! Då var det visserligen hårmodell, både klipp och färg. Men det här blir nog en rolig upplevelse med! Ska bli så roligt att se vad jag får för färg i håret, chockrosa kanske, hahaa! Vem vet?
Jag gillar spänningen! På kvällen ska det tydligen vara visning av färgmodellerna på Södra Vattentornet, och jag fick instuktioner om att ha på mig helsvart och "lite afterworkigt inte partyparty eller myskläder" haha! Afterworkigt, dags att rensa min garderob för att se vad som finns!

Som sagt, kul med aktiviteter i kalendern!
Nu är alla datum ifyllda som jag vet om. Fullspäckad vår. Känner mig mindre stressad nu när jag fått lite ordning!

Nu ska jag slänga mig i soffan och bli potatis innan sängen väntar.
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0