Det är mycket nu

Jag gillar att ha saker att göra bara det att nu har det varit många saker som inträffat samtidigt så jag har inte riktigt räckt till.
Så tråkigt när det är samma datum, känns som att hela våren är sådan, att jag behöver delta på olika tillställningar samtidigt, konstigt att det blir så hm..

Nu ska jag försöka använda min kalender mer, känner att jag behöver det, annars kommer jag snurra till mina aktiviteter.

Vad gör att det är mycket nu? Jag skulle vilja säga plugget. Kursstarten var igår och jag vet inte riktigt hur de tänkt vi ska hinna allt. Det löser sig.
Jag prioriterar ju även att ha ett liv utanför universitetet, känns som det kommer bli eftersatt men jag ska göra mitt bästa!

Jag gillar att vara aktiv, det berikar. Med aktiv menar jag att jobba, vara scoutledare och sitta med i styrelser av olika slag.

Hej och hå! Snart är det sommar, härligt!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0