Tar helg med ett leende på läpparna!

Sitter i bilen på väg till Motala. Vi är på väg för att hämta hem vår nya familjemedlem, Bosse!
Sa till Benny innan jag gick utanför dörren att han skulle njuta av lugnet haha!

Det ska bli så roligt att äntligen få en till kisse så de kan busa och mysa ihop.
Vi hoppas de ska komma överens!

Startade dagen med frukost och plugg på en av mina favoritcaféer, Fröken Brogrens, med min klasskompis Maria. Klapp på axeln till oss, vi var duktiga! Men vi insåg också att tentan som vi ska skriva om ortopedi och reumatism kommer va SÅ svår. Väldigt intressant är det iaf.
Får se om det blir något tentaplugg i helgen, har en aning om att katterna kommer behöva mig. Mys!

Sedan kan jag säga att det alltid är skönt att andas ren luft. Är det något som bekymrar någon av er vad der gäller mig, fråga mig, jag är inte farlig. Det gjorde en annan klasskompis idag och jag hoppas och tror att vi förstår varann.

Allting är annorlunda i text mot i ett samtal, minns det.

Trevlig helg gott folk!
Det ska jag ha!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0