ofiltrerat

Så trött i kroppen. Är redan inne på min andra förkylning under samma månad. Dags att kolla upp om magen fått sår igen kanske. Blir ledsen över att jag inte kan få vara kry. Det gör att jag inte orkar det jag måste. Måstena tar all energi och det finns ingen energi kvar till att bli frisk. Bara att försöka med ingefära, citron, vetegräs, spenat, honung och mycket vätska! Jag vill vara frisk nu så jag kan få komma igång att träna på riktigt igen. Träning bygger upp immunförsvaret, det kan jag verkligen behöva. Men träna när man är förkyld går bort 10 gånger av 10, livsfarligt! Testat så många gånger att "träna bort förkylningen", pfff vilken dum idé det är, VARJE gång! <3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta hand om dig och krya på dig💕 sötsaker är bra på att skrämma bort baciller😉

2013-09-24 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0