estelle & thild

Mina ansiktsvård har varit slut ett tag men har inte vetat vad jag ska köpa för märke. Förut har jag använt Blue men som student är det tyvärr för dyrt. Har kollat runt lite och sett bra om estelle&thild. Gick till Kicks igår, hade en värdecheck där på 25kr (många bäckar små). När jag kommer fram har de skyltar om att man får 100kr rabatt för varje 400kr man handlar för. Perfekt när man ska köpa helt ny "serie". Så det blev en ansiktstvätt och en dagkräm och en nattkräm. Och eftersom jag nästan var uppe i att få en hundring till i rabatt så köpte jag en ögonkräm med. Så istället för 900kr så betalde jag 675kr. Mycket nöjd över det! (Vissa av er tycker säkert det är dyrt men då kan jag meddela att det inte alls är det.) Märket är svenskt och det är ekologiskt certifierat. Det är fritt från parabener, mineraloljor, alkohol, propylene glycol, färg, silikon och PEG. Så att investera i bra produkter är bra för miljön, för din hy och för samvetet! Såg två produkter till som jag ville ha (eller ja man vill ju egentligen ha allt) men jag vet att märket finns på Åhléns och jag har en rabattcheck där på 50kr och snart har de säkert något erbjudande på typ 20% eller nått så det är bara att vänta ut. Mina röda prickar i fejset har försvunnit över natten, så bra grejer är det! (De hade garanterat varit kvar om jag fortsatt med det skräpet jag haft nu, tvål och en dagkräm - ajabaja!) Jag kan verkligen rekommendera att prova detta! Jag har för normal hy. Det finns för känslig hy och för "äldre" hy. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0