Helg

Men inte får jag vara ledig denna helg. Jag måste plugga till en tenta jag har nästa lördag..
Så ska jag välja VFUplats (söka var jag kan få vara på praktik i november). Sedan ska jag söka kurserna till i vår (så löjligt att behöva söka alla kurser även fast man går ett helt program, men det finns väl någon vits med det antar jag). Så är det en uppgift som jag måste ha klar till måndag då vi ska diskutera den i en grupp och sedan lämna in.
Det är mycket med skolan nu. Det är roligt och intressant men mycket!
På tisdag ska jag "jobba" också, utbildning på nya bistrovagnen.. (lite frustrerande att ha den en dag man har till självstudier och hade kunnat plugga till tentan, får se till att göra det bästa av situationen och plugga på tåget till och från utbildningen).

Men man måste se till att få lite paus, annars orkar man inte med.
Ikväll kommer Tina hit och hänger, det ska bli roligt! Så målet med dagen är att söka VFUplats och att bli klar med minst 2 gamla tentor (bästa sättet att plugga när det gäller precis kunskap).
Frukost sen är det bara att "kbk" (kör, bara kör).
Trevlig helg! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0