Två ynkliga stackare

Ja det är jag och Martin just nu.
Jag åkte på en förkylning i fredags, den satte tänderna i mig på riktigt i söndags, jag kämpade mig till jobbet i måndags och igår låg jag utslagen efter jag kämpat mig till och från universitetet, fick lite energi på kvällen och vi åkte och spanade in några djuraffärer och deras utbud och kom hem med utemöbler haha. Martin kände sig hängig på kvällen och imorse när hans klocka ringde sa han att han var sjuk. Jag är något bättre idag, skönt det, så jag kan jobba. Ska jobba från imorgon fram till tisdag, då vill man vara pigg och kry!
Martin har sovit nästan hela dagen, stackarn är helt utslagen. Jag har inte gjort många knop heller.
Hoppas förkylningen snart är över, dock brukar min hänga i tre-sex veckor!

Hoppas Martins förkylning också går över snarast, killar och förkylningar, ja det är enligt mig en sann fördom!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0