Söndagsångest är inget nytt begrepp..men idag har jag helgångest.

Jag längtar efter min ulltuss. Vill att han ska flytta in till oss nu på en gång!
Jag hoppas verkligen han blir en goskatt, som tar hand om en när man är lite nere.
Siri är sån, hon har alltid varit den som alltid sett när något varit på tok. Då har hon lagt sig tätt, tätt intill och spunnit. Jag saknar henne ikväll. Jag har varit krasslig över en vecka nu men det börjar bli bättre. Men det som är tungt är att jag ska till jobbet imorgon. En vecka tog det tills ångesten var tillbaka. En ångest jag varit av med sen i höstas när jag började plugga.

Jag vill inte dit egentligen. Men jag biter ihop. 3 veckor sen är jag ledig i 2 och efter det 5 veckor jobb till. Sen kommer jag förhoppningsvis inte behöva jobba där mer än 2 dagar i månaden fram till nästa sommar, nästa sommar har jag drömmar om att göra något annat. Jag ska göra allt som går för att förverkliga mina drömmar!

Nu är det dags att sova. Jag kommer klara helgen genom vetakapen att jag får jobba med Emma på söndag. Mitt blåbär räddar mig denna helg!

Hade varit skönt med en kisse som spann mig till sömns.

Det är ingen fara med mig. Behövde få ur detta från hjärnan min. Jag tänker inte bli nere för detta. Jag låter mig inte dras ner. Jag ska hålla humöret och modet uppe!


Jag är stark och jag klarar allt jag vill!

God natt och trevlig helg, njut av ledigheten ni som har förmånen till det!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0