Kära nån..

...vad jag är glad att jag tog tag i mig själv och vågade hålla tal på min bästis bröllop. För att få höra att hon uppskattade det var det högsta pris jag kunde få och allt jag önskade och som var syftet med talet var att berätta att jag är så glad för hennes skull.

Tack älskade Mikaela för dina fina ord. Jag ska läsa dem varje gång jag känner att jag inte riktigt klarar av något. För då kan jag känna värme från en vän och det gör att man kan klara allt.

"Hon är så bra med orden min fina vän. Jag kommer ihåg den där dagen i första ring som om det vore igår. Du tog min sida när jag blev behandlad fel. Och sen den dagen har du alltid stått vid min sida vad som än hänt. Jag är så otroligt glad över att jag har en vän som är så stark som dig. Som alltid står upp för sig själv och för sina vänner. Det är en egenskap jag beundrar hos dig. Jag känner mig starkare tillsammans med dig.  Vi har varit igenom så mycket tillsammans du och jag. Så många roliga äventyr vi varit på tillsammans, så många länder vi besökt. Min kärlek till dig är för evig och jag är världens lyckligaste över att ha dig som vän." <3mme
Jag är världens lyckligaste att ha dig som min vän Mikaela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0