Magstrejk och podcast

Dumma magkatarr, du håller mig vaken. Jag är redan sämst på att sova borta på överliggningar med jobbet. Jag var rätt kass på det innan också men efter en incident med en vägglus på ett hotell vi hade i Stockholm hösten 2011 har det blivit värre. Sen paniken när klockan tickar iväg och man vet att man ska upp om 3,5h. Tack o lov så jobbar jag "bara" hem. Alltså från Uppsala till Stockholm på ett tåg och sedan Stockholm till Hallsberg på ett annat tåg. Slutar strax innan 11, så jag kan ju hem och sova en stund efter jobbet och fortfarande ha en hel dag kvar. Bara det att om jag somnar på dagen så tar det timmar innan jag blir på bra humör. Pinsamt dåligt humör har jag när jag vaknar efter en tupplur. Felet är ju att jag sover för länge, men jag klarar inte att gå upp efter 20 minuter eller en halvtimme. Jag måste få sova klart. Om det är 30 minuter är jag glad men det brukar bli uppåt iaf 2h. Nog om det. För att söva mig själv ligger jag och lyssnar på "Isabel och Rebeccas podcast" med Isabel Adrian och Rebecca Stella Simonsson. Härligt att höra diskussioner om viktiga och oviktiga saker, bara få vila öronen på något lättsamt medan magen strejkar. Sov sött mina kära. Jag får sova en annan gång. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0