Söndagar

Är bra dagar. Så skönt att slippa den klassiska "söndagsångesten", ni vet när hela kroppen skriker "neeeeeeeej inte måndag igen!?!?!?".
Jag mår fantastiskt bra av att få gå till skolan. Att veta att jag kan få den sömn jag behöver. Jag får lära mig någonting nytt varje gång och jag har så roligt med mina klasskompisar. De är härliga filurer!

Tacksam är ordet!

Jag har jobbat idag, suttit reserv. Fått plugga lite och tuggat mycket med fina kollegor. Riktigt soft dag, lättförtjänta pengar är ju fantastiskt!

Gott folk, sov gott och det är snart hela igen. (Jag kommer jobba då med,men det går så mycket enklare när man vet att det är så minimala perioder.)

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0