Om 8 veckor

reser vi till Puerto Morelos, Mexico. Dags att damma av skolspanskan!
 
Längtar så till resan! Tror den kommer vara helt fantastisk, oförglömlig! 
 
Men innan är det hårt arbete som gäller för att kunna vara "ledig" från skolan. Kommer få ta med böckerna och ha mycket även efter resan. Men jag vet att det kommer vara värt mödan för att åka på denna resa.
 
Bilden är från fritidsresors hemsida, modifierad med Instagram av mig. Visst känner du värmen av solnedgången bara av att titta på bilden? Det gör iaf jag, drömmer mig iväg en stund..
 
Hotellet kan ni se mer av här http://www.fritidsresor.se/resa/mexico/puerto-morelos/ocean-coral-turquesa-by-h10/bilder?season=vinter-12-13#page-scroll
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0