Närmare 30 än 20-It feels good!

När jag fyllde 5 fick jag ett dockhus, lycka! När jag fyllde 10 fick jag en cykel, jag fick välja helt själv vilken som jag skulle få, stort! När jag fyllde 15 ville jag helst fylla 18, hahaha! När jag fyllde 20 så kände jag att livet kunde få stanna en stund, jag behövde inte fylla mer. Kunde fylla 20 resten av mitt liv. Idag när jag blir 25, så skulle jag inte vilja vara 20 igen, haha. Tänk vad mycket man har lärt sig genom alla år. Tänk vad lyckligt lottad jag är. Tänk att jag gör precis det jag vill med mitt liv. Tänk att jag inte har den minsta åldersnojan nu, visst har jag haft det stundtals under hösten. Men det känns bra. Livet har sin gilla gång och jag gillar det!
Så 25 ge mig ett år som jag kommer minnas med glädje!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0