en liten bekännelse

Tentan jag skrev innan jul visste jag redan när jag lämnade in den att jag skulle få göra omtenta. Inte för att jag inte kunde någonting alls utan för att vissa frågor var det helt blankt. När jag fick tillbaka tentan så hade jag fått ett halvt poäng avdrag på två olika frågor på dem jag kunde svara på. Det är ju ingenting. Mitt problem låg i dem frågorna som var helt blankt såklart. Det tråkiga var att jag kände att jag kunde så mycket mer än det som efterfrågades på tentan. Men det spelar ingen roll, för de vill ha svar på de frågor de ställt. Jag är glad för att de frågor jag svarade på svarade jag på rätt sätt på. Lagom mycket och inte krånglande jag till det. Det tar jag med mig inför lördagens omtenta. Jag tar också med mig att jag ska göra mitt bästa. Vill verkligen klara den men jag har inte mycket tid denna gång att plugga. Så många timmar jag satt sist så borde en hel del finnas kvar i hjärnkontoret. Om man ser det från den ljusa sidan så tror jag att jag får en djupare kunskap som jag kommer minnas bättre än dem som bara läst det en gång.. haha! Försöker tänka positivt för att boosta mig själv, men jag kommer inte ifrån att jag är sjukt stressad över detta. Jag försöker mitt bästa och det är alltid något. Nu hoppas jag att all kunskap sätter sig och att jag kommer klara av omtentan. Jag hoppas ni hoppas på mig. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0