Denna lördag

Jag struntade i att ställa klockan, sovit dåligt hela veckan så det var dags att sova ut. Så skönt! Åt frukost och sedan klädde jag på mig för att möta Emma på en kopp. Lämnade tillbaka en tröja som jag hade dubbelt upp av. Sedan gick vi till Paolo's för koppen.
De har så fina lampor över disken, "industristil". Om ni tänker er en stor boll, skär av den på mitten med öppningen ned. Så en liten boll som skärs av på mitten med öppningen upp och placera den i den stora. Så är den guldmålad innuti och de halva bollarna är mattsvarta. Svindyra men snygga. Om ni inte förstått så kan ni klikka här så ser ni en bild.
 
Kaffe (från Johan och Nyström, får ju tipsa om deras kaffe då mina kära svägerska jobbar där och de har riktigt gott kaffe) med mjölk och en Cannoli med vit choklad!
 
Efter koppen så gick vi förbi min favoritbutik när det kommer till smycken,Embrace Design, i hopp om att de hade vinterrea. Till min stora glädje så hade dem det. 50% braskit!
 
Från "tröjpengarna" köpte jag ett fint halsband från Pilgrim, älskar deras smycken!
 
Emma skulle ha ljus så vi gick till Lagerhaus och där hittade jag en lampa som jag köpte för de sista av "tröjpengarna".
 
Jag gillar verkligen denna typ av "industridesign"-lampor!
 
Ikväll ska vi hem till ett kompispar och äta tacos, bra lördag jag har!
 
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0