Gnyr lite

Tentan kommer skita sig i böjen, men jag får ju en andra chans med omtenta, så på det viset är det ju inte kört. Är så anti denna kurs och den är fullkomligt värdelös, varför ska jag behöva läsa den?
Bara att bita ihop och försöka, någon gång kommer jag ju klara den. Svårt att plugga när motivationen inte är existerande.

Jaja, livet är tufft som student ibland, det finns de som har det värre, varför gnäller jag? Jo för jag behöver ventilera men jag vet också om innerst inne att det inte är speciellt synd om mig, haha.

Vill tacka mina nära och kära som är vid min sida, även om det bara är för att gny en aning, för man vill spinna igen.

Denna är för er, puss!

God natt, kämpa vidare mina vänner med era bestyr!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0