Vilken lyster!

 
Haha så snuskigt varmt! Men vilken sommar vi haft, underbart!
 
Nu är vi inne i augusti. Jag längtar efter att höstterminen ska starta, tycker jag har jobbat tillräckligt nu hehe!
 
Imorgon ska jag till Ge-Kås och Ullared med Michaela. Två hetlevrade,  folkilska, varma tokar, haha hur ska detta sluta? Jag tror vi kommer få oss en rolig upplevelse iaf!
Jag har en lista med grejer jag ska kolla efter om de har. Den börjar bli ganska lång nu, hoppsan! M sa att hennes var kort, för kort. Jag frågade vad hon menade med det. Till svar fick jag att det kommer bli alldeles för mycket annat som inte står med på listan, hahaha!
 
Hoppas ni kan njuta av värmen, jag är glad över sommaren även fast jag flyter bort på tågen, det har ju sin charm det med.
 
Snart kommer hösten. Med varma färger, stickat och många koppar te, mys! Sedan vintern som jag hoppas blir relativt kort men med lagom snö och kyla. Så snart är det vår igen och sedan en ny sommar. Jag lovar, så fort går det numer. Jag tror det är vuxenpoäng att känna så? Haha!
 
Trevlig helg!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0