Jakten på den perfekta klänningen!

 Jag hade hittat en klänning som jag blev lite småkär i, ja ni som har blivit lite småkär i ett plagg förstår vad jag menar, ni andra har helt klart gått miste om en upplevelse haha!
 
Jag väntade att handla klänningen eftersom jag skulle till Mexico och tänkte att det kanske skulle finnas någon där. Vi "shoppade" endast 3h under vår resa och jag handlade en Marc Jacobs klocka, så det blev ingen klänning inhandlad.
 
Väl hemma så var den självklart slutsåld och den går inte att få tag på. SUCK!
Man ska köpa det man känner för direkt, nu jämför jag alla klänningar med den och det är ingen som är lika färgsprakande och fin som den till det priset.
 
En världslig sak kan tyckas men att hitta en perfekt klänning är svårt. Varför är jag på jakt efter klänning? Precis som förra året vid den här tiden jagade jag en klänning. Då som nu är det två sommarbröllop som jag ska få närvara vid, helt fantastiskt!!
 
Tryck på play och spana in klänningarna jag har hittat som alternativ nedan.
 

 
Letar vidare..
<3mme
 
(Klicka på bilderna så kommer ni till hemsidorna som säljer klänningarna.)

Kommentarer
Postat av: <3mme

Martin gillar #1 #3 #5.

Vilken/vilka gillar ni? :)

2013-04-18 @ 20:31:15
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se
Postat av: <3mme

Tina röstar på #2 :)

2013-04-18 @ 20:53:59
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se
Postat av: M

Jag röstar på två och fem :) men alla var fina! Lycka till <3

Svar: Tack, jag skulle helst vilja köpa alla haha! ;)
Mathilda

2013-04-18 @ 21:01:24
Postat av: Karro

Jag hade valt #2 eller #5... Grönt är dock lite din färg ;) puss på dig

2013-04-18 @ 22:16:36
Postat av: <3mme

Annie röstar på #3 och #5

Sofia röstar på #2 och #5

Kul med omröstning ju haha :-D

Fler får gärna kommentera vad ni tycker ;-)

2013-04-19 @ 07:43:16
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se
Postat av: <3mme

Emma #3 #5

2013-04-19 @ 15:49:53
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0