Andas

Efter en dag med rapportskrivande kände jag när min Tina skrev och fråga om jag ville komma på lite kvällsfika, att nu var det färdigskrivet för idag. Hade ändå inte varit effektiv på en halvtimme. Ibland måste man ta paus även fast man inte känner att man hinner. Man måste andas också.
Sedan kände jag mig värd det då jag hade fått godkänt på tentan jag skrev efter Mexico-resan. Vilket var hur skönt som helst. Inga fler omtentor nu, blir så mycket lättare utan dem. Det återstår att se vad jag får för resultat på den jag skrev i lördags, hoppas verkligen jag klarar den för mer vetenskapsteori och forskningsmetodik vill jag inte ha med att göra på ett bra tag nu.
Hade en riktigt mysig kväll med Tina, Emelie, Sofia och Liza med sin mage.
Jag fascineras av de runt om mig som lyser så av lycka när de pratar om det liv de så ivrigt väntar på. Fantastiskt är det. All lycka till er som väntar på att ett liv ska komma.

Idag lägger jag mig nöjd. Imorn fortsätter jag kämpa på med allt skolarbete, det är otroligt mycket just nu.
Må väl vänner och bekanta! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0