"There is no elevator to success. You have to take the stairs."

Idag ska jag ha roligt men också göra några måsten. Först ska jag äta frukost och göra mig i ordning. Sedan börjar det roliga. Ska till Askersund för att gå på Chokladsalongen med mamma. Innan det svänger jag in i Hallsberg för ett litet besök hos min äldsta bror med familj. Ville säljer jultidningar, såklart faster ställer upp! I eftermiddag när jag är klar med chokladen börjar måstena. Jag ska städa bilen och tvätta den, så jag kan sälja den. Vill egentligen inte men har inte råd som student att ha den kvar. När jag är hemma i Örebro igen så ska jag tvätta mitt Mount Everest, haha! Ikväll blir det nog slapp i soffan, tror jag kommer vara rätt trött! En bra dag ska jag ha och det tycker jag ni ska ha också, oavsett vilka måsten ni har. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0