Från mysbyxa till eld i baken!

I morgon är det examinationsseminarium 1, för den kurs vi påbörjade i måndags. Lugn start, nu fullt ös, 4 dagar senare!
Jag längtar tills morgondagens prestation är över. Det är ett grupparbete som ska redovisas, ungefär som ett inslag i något morgonprogram, ska vi redovisa. Om arbetsterapins framväxt i Sverige. Det kändes riktigt bra i fm, när jag gick hem i em från skolan kände jag första stressen. Suttit 4h med det här. Känner mig inte redo, men jag intalar mig själv att det är precis samma sak för mina 45 klasskamrater med. Då mår jag aningens bättre.
Man kan inte kunna allt alltid. Men jag hoppas vi har förstått uppgiften rätt, så vi inte blir helt bortgjorda.
 
Får se om jag får någon sömn i natt, eller om det bara blir tusens tankars dans i huvudet!?
 
Nej, jag får ge mig med det här "trycka ner sig själv" och "tänk om det går åt skogen". En andra chans finns alltid, och nu är det dags att tro på sig själv. Annars kommer det bli 3 tuffa år!
 
Så heja mig! Jag kan klara det! God natt!!!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Såklart du klarar det! Du är bäst <3

Svar: Tack ♥ Jag blev godkänd :-)
Mathilda

2012-09-07 @ 05:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0