Sanndröm

 
 
 
Jag har letat efter det här kortet i 2 veckors tid. Idag när jag behöver det för att påbörja en stor rapport så har jag varit tvungen att hitta det så jag började leta etfer det igen. Så kom jag på att jag drömde inatt om ett annat kort, mitt Espressohousekort som man laddar med pengar så betalar man med det och får bra rabatt. Jag drömde att det var det kortet som var borta. Så hittade jag det i drömmen, i plånboken där jag letat så många gånger. Men så hade det åkt så långt ner i kortfacket att det inte syndes. Så vad gjorde jag nu på morgonen? Självklart öppnade jag plånboken och tittade i de kortfack där jag hittat det andra kortet i min dröm i natt... och där låg det!!!!
Ibland undrar jag..men jag tackar drömmen för att jag äntligen hittade mitt kort! Jag vet sedan förut att jag har drömt vissa saker och så har det hänt, men oftast är det inte så nära mig, och så har det mest varit tråkigheter, men inte denna gåg, så glad för att jag hittat mitt kort!
 
Ett av mina absoluta favoritcitat är "If you can dream it, you can achive it"  och jag brukar lägga till "I keep on dreaming" .Hade väl inte trott att det skulle passa in på en nattdröm, mer av dagdrömmande, men det gjorde det!
 
Glad, lättad och full i skratt! Keep on dreaming gott folk!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0