Oklar onsdag

Nej det blev ingen trallande tisdag igår, men magen mår bra igen, alltid något!

Fortfarande en del kvar på rapporten..diskussionen. Det endajag har att säga om den just nu är att jag vill att detta ska vara klart NU! Men det är ju så med skolarbeten, vissa går som som en oljad blixt att skriva, andra som sniglar i sirap. Men imorn kl 16 är den inskickad och jag kan släppa taget för en stund.
Vi ska opponera (och bli opponerade på), tisdag nästa vecka är dagen vi gör det. Sedan ska slutversionen in nästa fredag för att betygsättas. Efter det har jag avslutat min första kurs på universitetet (om jag nu blir godkänd i alla ämnen, det hoppas jag och ni på, våga inget annat haha!)

Heja mig och min skrivarkompis! Vi klarar det!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0