Min bil <3

När man ser att man lägger 3000 varje månad på sin bil, så inser man som student att det inte håller i längden. Min lilla silverskatt måste säljas, så är det bara.

Martin tröstade mig med att det bara är materiellt, det är ju sant.
Men jag vill ändå inte.
Det är inte att det är just den bilen. Det är att en del av min frihet försvinner. Jag har haft bil i över 4 år. Då blir man van. Jag står inte utan bil, jag får lov att låna Martins. Men den är inte min. Och jag kan inte använda den precis som jag vill.

Löjlig grej att bli deppig över. Men friheten kommer jag att sakna! Minnena kan ingen ta ifrån mig!
 
21/8-10 Första turen genom stan
Så stolt!
 
<3mme

Kommentarer
Postat av: Tinis

Päääärlan ❤

Svar: Jaaa... pearly <3
Mathilda

2012-11-01 @ 07:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0