Måndag med måsten

Att leta ny bostad och skicka in intresseanmälan är verkligen en riktig energibov!

Vår examinationsrapport suger också mycket energi, men där får jag åtminstone lära mig någonting, så det kan jag ta.

Trött efter en lång dag. Jag unnade mig att se några avsnitt av Revenge. 2 kvar, sen är jag ikapp "nutiden".

Hoppas på att jag kan skriva ett inlägg imorn med rubriken: Tisdag trallalallala! och att innehållet då är mer upplyftande.

Just det, min magen är knäpp. Det känns som jag har fått en "lårkaka" vid naveln och strax nedanför.. hoppas sömnen gör att det är borta imorn. Obehaglig känsla.

Dröm sött!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Tinis

Sweeety! Keep up the good work.
Jag lovar, snart kommer ni hitta en lya!
Jag håller öron & ögon öppna för er.
LOVE YOU!

Svar: LOVE YOU TWO HUN <3
Mathilda

2012-10-30 @ 12:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0