Höst

Hösten är verkligen här nu. Under tonåren var hösten döden för mig. Den var fylld med kyla, ångest och mörker. Nu uppskattar jag den. Den gör mig lugn och trygg. Den är mysig. Tända ljus, försvinna i en bok och lyssna på KENT. Jag gillar mellankolin i det hela. Igår såg jag ett så vackert träd, nu är hösten som finast. Fortfarande lagom värme, man kan ha stickat och skinnjacka, favoriter! Träden är så vackra i alla färgerna. Kläderna i butikerna är de bästa.. Man har sina dippar, när man känner sig lite nere, men de är där för att man ska kunna uppskatta de fina studerna. Jag är så glad för den förändring som jag väntat på så länge. Inte alla fagar som student är roliga men oj så mycket bättre jag mår av det än mitt jobb. Jag har inte saknat det en dag, en timme, en minut. De enda jag vill är att få träffa de fina kollegorna, de gör jag ju när jag jobbar 10% så de behöver jag inte heller sakna.
Just nu är det skönt med en friska höstluften, den står för förändring, en bra förändring!
 Jag önskar er en fin och frisk höst! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0