Besiktning..

..av min silverskatt ska jag på imorn. Hoppas den går igenom, för då är det dags att lägga ut den på blocket.. Det är knivigt att sitta och betala billån när man lever på studiemedel, men det går om man vill. Man lägger ju hellre pengar på annat än en bil. Det är ju inte bara den som kostar i lån utan det är skatt och försäkring..sen ska vi inte ens prata om bensinpriset..
Hur jag ska göra för att ta mig till Askersund och scouterna vet jag inte..kan inte åka varje vecka sen när jag har sålt bilen (om den nu blir såld, bilmarknaden på hösten är väl inte den bästa direkt..). Jag har fått lov att låna Martins bil, men varje vecka som sagt går inte..

Tråkigt att man måste sälja bilen, jag gillar den. Men den är 10 år och den blir ju inte mer värd direkt.

Håll tummarna för att den går igenom besiktningen är ni snälla! Senare kommer jag be er om att ni får hålla tummarna för att den blir såld..men fokusera på besiktningen först! Haha!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0