Suger paste Flowerpower

I måndagskväll testade jag mina nya dekoreringsredskap. Ska göra en tårta till min pappas 60-årskalas. Har nog aldrig gjort en riktig tårta. Bara marängtårta. Nu ska jag slå på stort och göra en riktig, som man kan dekorera! Jag älskar ju att baka och pyssla och fixa. Det är verkligen en hobby. Måla tavlor, göra bemärkelsekort, smink och hudvård, nagellack och bakning. Jag är en kreativ själ! Jag är så glad att jag nu har tid för allt detta. Det var lite på sparlåga när jag jobbade 100% på SJ. Jag tappade motivationen och glöden. Men nu är den tillbaka och mitt kreativa jag får äntligen sitt utlopp igen!
Rosen är handgjord och blommorna med fyra respektive fem blad. De andra två har jag använt stans till, men lagt min personliga touch på iaf.
Nöjd för att vara första gången. Nästa vecka är det på "riktigt".

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är så duktig!!!

Svar: Tack <3
Mathilda

2012-11-15 @ 10:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0