StinaBritta bakar

Jag är lite rolig ibland, eller ja, lustig. Har en vän som skriver en privat blogg där endast inbjudna får läsa. Så blev jag inbjuden och då ska man bekräfta. Då var jag tvungen att ha ett konto. Tillslut när jag blivit gråhåring (nej inte rent bokstavligt) av alla mina försök av att skapa ett konto utan att skapa en blogg också, satt jag där med en ny blogg. Vad gör man inte för att hänga med i sina vänners vardag? Haha! Min tanke när jag var tvungen att ha en till blogg (annat bloggnätverk) så tänkte jag "Om jag ska skapa en blogg så måste jag ju ändå kunna använda den om jag vill". Så det blev en blogg där jag kommer lägga upp om en av mina intressen, bakning. Så håll till godo och ta den med en nypa salt, eller man kanske ska säga "Ta det med 1dl socker", tihi!
 
Klicka på bilden nedan så kommer du till min splittans nya blogg med inriktning på endast bakning! (Får se hur aktiv jag kommer att vara där..just nu är jag helt insnöad på bakning trots avsaknaden av snö utanför fönstret)
 
 
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0