Snurrvirrvarr

Jag letar efter motivation! Det är så mycket att läsa att jag inte vet var jag ska börja, blir helt låst. Hoppas jag hittar nyckeln så jag kan bli upplåst. Det är ju intressant, handlar inte om det. Det är så MYCKET bara. Och första tentan någonsin, stressad redan från dag 1. Försöker ta några djupa andetag och tänka att det kommer gå bra, hoppas det sätter sig i huvudet på mig som en övertygelse.

Ikväll är det scouting, skönt att få tänka på lite annat en stund. Efter det blir det en liten kvällsdejt med A och S, T vet jag inte om hon kan?

Skön kväll iaf. Nu är det dags att dyka ner i böckerna igen, lära sig simma bland alla teorier, stadier och tyckare vore ju fint!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0