Projekt tårta!

Jag kan inte beskriva hur mycket mina tankar började rulla i 200km/h när jag blev tillfrågad att göra en tårta till min pappas 60-årskalas. Jag har 1000 idéer och vill göra allt på en gång. Going crazy bananas! Men så kom jag på att det inte är långt till min 25-årsdag, där finns utrymmet för happycrazycake! Så jag har tagiy många djupa andetag och sagt till mig själv att inte gå "för långt" i tårttankarna. Det kommer fler tårtbakartillfällen. Jag har nu äntligen bestämt hur tårtan ska vara. Chokladtårtbotten med ett mellanlager av Rollofluff (tack J på jsbk.blogg.se för tecept på fluffet). Det andra mellanlagret ska vara med hallon, troligtvis blir det hallongrädde. Först tänkte jag "jungfrubröst"fluff men det blir nog för sött och inte så mycket hallonsmak just. Tårtan ska täckas av chokladmarängkräm och dekoreras med handgjorda sugerpaste blommor,  troligtvis i rött. Vad tror ni om det? 
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0