Min helg i Göteborg

Jag kom fram vid 16, då köpte jag "spårvagnskort", ringde Robert för instruktioner att åka till honom och hans fru. Åkte rätt och hittade deras nyköpta lägenhet. Den var superfin! Fick träffa Frans och Nils, det var längesen. Ni förstår Nils är min pojkvän haha! Tror dock att han börjar glömma mig. Antar att han inte tyckte om att jag gick och förlovade mig, tsss haha! De är så fina! Fick hänga en stund med Mira och hennes man. Fick te och praliner, man tackar! Sedan var det dags att bege sig till andra sidan stan, Mölndal. Maten stod på bordet när jag kom hem till Karolina. Taco åt vi och efteråt slappa vi i soffan, snackade, kollade på tv och åt lite "dippsaker".Detta var alltså i fredags(9/11).
 
På lördagen åt vi långfrukost och gjorde oss iordning för en dag på stan. Åkte och handlade mat för våran 3-rätters middag (tapas, fläskfilé och potatisgratäng, gino). Sedan spårvagnen till G centrum. Där strosade vi runt. Lunchade på Condeco, så fint och gott (men rätt dyrt, men det var det värt ett sånt här tillfälle). Sedan rullade vi fram mellan butikerna. Jag hittade redskap till dekorering av sötsaker. Vi åkte hem till Karolina och förberedde maten medan vi väntade på att bastun skulle bli varm. Sedan var det svetthäng i bastun, härligt! Dusch på det och sedan mat. Häng i soffan med tvtittande på Så mycket bättre. Lite galenpanna och sedan sex and the city film 1.
 
I söndags tog vi sovmorgon och åt en lång frukost. Sedan var det dags för mig att packa och ta tåget hem igen.
 
Skratten avlöste varann hela helgen, så himla skönt att skratta så man får ont i magen. Även några tårar.blev det också. Det är riktiga vänner, som man både skrattar och gråter med!
 
Nedan ett urval av bilder från min härliga helg tillsammans med Sofia, Annie, Karolina och Tina!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0