Klänning, klänningar, klänningarna

Jag var på klänningjakt häromdagen, ja på självaste Valborgsmässoafton. Fast på dagen och inte under aftonen..

Mycket fint. Testade den dyra Malinaklänningen. Lucky my plånbok att den var tokfel i modellen för min kropp!
Sprang runt halva huvudstaden. Mango, Zara, TopShop, Monki, NK, Åhléns, PUB mfl. Men jag kom fram till att min klänning nog inte är sydd än. Så jag går sakta över till att ta långkjol och topp ist. Men jag ska ge långklänningen ett försök till innan jag blir besegrad. Vill ju så gärna.
Har ju hittat ett alternativ i långkjol, inte fy skam de heller..

Varför tjatar jag bara om dessa klänningar? Jo, för att det är så sällan man får gå på bröllop. Och väldigt sällan man får handla en långklänning.. Jag är exalterad helt enkelt!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0