90-tal är så inne!

Igår fick jag höra att jag såg ut att komma från 90-talet. Mitt svar var -Jaha.. jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den kommentaren.. Nej inget illa, svarar tjejen som sagt det och fortsätter, lite Ace of Base känsla över dig. Men det är fint. Sedan lägger en annan tjej in kommentaren, 90-tal är så inne nu!

Jag skrattade och tänkte, jag älskar min nya blus, 90-tal för mig är blommiga rosa-gula-orange-roda tajts (som nu kallas leggins) och tröja med Mimmi på. Och lite senare jazz-byxor och magtröjor med Spice Girls. Men dessa tjejer är ju 4 år äldre och 90-tal för dom var ju aningens annorlunda, de gick ju trots allt på högstadiet-de stackarna, haha! Och hade fula Buffaloskor. De slapp jag!
Men iaf, tror det inte var något illa, bara ett konstaterande tt jag påminnde om tjejerna i Ace of Base, därför kommer en bild nedan på detta band..
Sedan fick jag även höra att mitt ansikte var likt Twiggys, och då var min tanke, dessa tjejer har nog tagit sig en för mycket! Twiggy? Var då? Haha! Det roliga var att hon säger, men det har du säkert hört förut? Nope, inte Twiggy.
Men Katie Holmes, Katy Perry, Zoey Dechannel och så låter jag som Kronprinsessan Viktoria.
Kan man lägga in det i sitt CV? Jag är lik många olika kändisar på olika sätt?
Haha, rolig kväll var det! Och hela dagen med! Vi hade Möhippa för blivande fru Ström! Hon fick tatuera sig och spela in en låt, brottas i sumodräkt och välja kläder på kupan mm.
Den 21 juni är det bröllop, Mira och Roberts. Ska bli riktigt kul att få vara med, tack!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0