Tjugofyra

Jag tycker om att fylla år. Många vill inte. Men jag känner att jag vill. För jag älskar att fira min födelsedag. För den dagen är bara MIN! Lyxigt! Varför inte fira då? Klart man ska! Jag blir som ett barn på nytt. Jag älskar det!
Dagen har börjat bra. Många grattis-hälsningar, det värmer gott i mitt hjärta.
Frukost blev den jag alltid vill ha på min födelsedag, fjällfil med o'boypulver ovan på och bananer i, helst ska det vara smarties också, men de hade jag inga hemma..
Har nyss bokat bio. Trugat med Martin, för det är ju min födelsedag och då bestämmer jag helt och hållet, på bio. Stig Helmer Story. Hoppas den är skoj på de sätt de andra filmerna han gjort är (med undantag för Hälsoresan, för den är ju inte någon höjdare direkt).
Vi ska gå redan 16.20. Det blir skönt. Kan man få ha en myskväll hemma i lugn och ro, för jag är ju trots allt sjukling (men det ignorerar jag idag). Tror det var 15 st som går på samma föreställning, skönt haha! Slippa folk, underbart!
Vi får se om jag orkar något mer idag. Martin får nog göra finmiddag här hemma istället för restaurang, känns för tungt..
Men hipp hipp! hurra hurra hurra hurra! för mig på min födelsedag!!!!!!!!!
Tjugofyra. 24. Tåa fyra. 2 , 4.
Jag är fortfrande närmare 20 än 30, just nu känns det mycket bra!
Tog ett stort steg igår. Jag har bestämt mig. Jag ska söka tjänstledigt. Förmodligen från Augusti. Förmodligen 50%. Men vem vet om det blir mer? Det känns som ett bra beslut så här i början av året. Tid för förändring!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0