Måndag morgon

Ligger i sängen. På jobbet. I jour-rummet. Åkte hit igår kväll. Trodde aldrig jag skulle använda detta rum. Men man ska inte säga jag ska aldrig.. Har morgonjouren idag, 4:15-11:00. Än har ingen hört av sig, bara 2h kvar. Hoppas på att jag slipper åka ut på något. Det är nog dags för frukost nu. Så jag får väl klä på mig och gå ner till alla andra.. Kolla lite på tv och hoppas jag inte får åka ut på något. Om jag slipper är jag hemma 11:30. Då ska jag tvätta. Sen funderar jag på om jag ska rensa garderoben. Igen. Jag är hopplös! Eller garderoben är förliten, så det är kaos där inne.. Men det kanske jag inte alls är sugen på när jag kommer hem så jag får se vad det blir. Hoppas ni får en bra dag härliga männniskor! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0