Ledighet och fullspäckat!

Idag var det lugn och skön dag på jobbet, det behövde jag. Imorn är jag ledig, som jag längtat! Jag ska träffa Emma och Michaela på lunch på Gröna Grodan. Så får jag hänga lite med Tina när hon slutat jobbet. En ledig dag med härliga vänner, underbart!

Idag åkte jag förbi Marieberg för att införskaffa min maskeradoutfit! Jag hittade hälften av vad jag skulle ha, la undan några detaljer på Panduro fast inne i stan för de va slut på M-berg. Jag ska sy, det är en sak som är säker. Hur det kommer att gå? Det måste gå bra, för den tid jag kommer lägga på detta kräver jag av mig själv att det blir snyggt! Dock har jag insett att jag får sy hela dräkten, hade räknat med att bara fixa detaljer på redan färdigt plagg.
Har jag tagit mig vatten över huvudet? Kanske det, men jag kan simma så jag kommer allt över ytan igen haha!

Imorn är dagen jag ska bestämma mig, men hur det ska gå vet jag inte. Bestämma mig om vad? Utbildning. Behöver lämna in om tjänstledigt. Så många alternativ och möjligheter. Hur ska det bli? Jag ska iaf inte stressa fram ett beslut, men man kan ju inte dra på det i evigheter..då blir man stående på ett och inte två ben. Då blir man sne, inge bra!

Hoppas jag kan göra klart min hylla som pappa och Mathias byggt till mig snart, vill ha hem den!

Februari bjuder på mycket! Jag är ledig alla helger, helt otroligt! Aldrig hänt! Men när man har massor med skoj att göra då behöver man vara ledig!

Nu ska jag designa min outfit så gott jag kan, imorn börjar skapandet hoppas jag! Alltid så mycket jag vill hinna på min fritid! Ha en fin kväll ni fina! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0