KUSMI TEA - SWEET LOVE

Denna fina teburk kom med posten idag.
När jag fick paketet tänkte jag att "Vad har jag beställt nu? Jag har inte beställt något..eller?"
Och mycket riktigt var det inget jag beställt, utan någonting min fina vän Annie ville att jag skulle ha.
Kusmi tea, drack vi på Vafé Tutingen i Askersund en mysig stund för månader sen.. Och jag läste fel och det slog snurr i huvudet så det blev "Kussimurra te" VA?! Haha!
Ett handskrivet brev med en vänskapsförklaring gjorde min dag! Älskade fina Annie Larsson! Jag saknar dig din lilla Malmöskruttis!
Jag har verkligen så himla fina vänner, ni sätter guldkant på vardagen!
<3mme
psst..smaken var annorlunda på ett bra sätt. Riktigt gott, smakade verkligen utländskt.. Det är ingefära i, och troligtvis anis för det smakade lite lakris, sedan var det något litet rött bär och några gröna kapslar..Gott och smakrikt och lenande för halsen! Jag tror detta te kommer göra under på min krasslighet, så det så! T A C K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0