Jobbhelg

Jag längtar så tills imorn vid halvelvasnåret när jag får sluta. Även fast jag har en rätt bra tur. Men jag vill vara hemma på helgerna.
Fick ett fint sms av Martin förut som piggade upp den grå eftermiddagen, det tackar jag för.

Fick ett glädjande besked igår, att en nära vän är på väg hem till Närke igen. Så glad för henne, hoppas hon hittar något jobb snart som passar så hon kommer hemåt fortast möjligt!

Nu ska jag besöka en kiosk här i Hallsberg, medan jag väntar på tåget som ska ta mig till Stockholm för natten. Denna kiosk har öppet dygnet om, så man får ju stödja den så den får va kvar..

<3mme

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilken tur att du kommentera på min blogg så jag hittade tillbaka till din :) Men vad är det jag läser ska du sluta på sj? Vad ska du göra istället?

2012-02-04 @ 17:45:07
URL: http://allaboutme.spotlife,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0