Flickhjärtat tar ett skutt

Idag efter jobbet så gjorde jag något väldigt roligt!

Jag och Michaela fick följa med Mira. Hon skulle kika på utbudet av bröllopsklänningar i Örebro, de ni! Hon provade flera stycken och var superfin i alla! Men hon hittade två stycken som var extra fina.

Tack för att jag fick följa med, en ära! Spännande att få se vilken det blir sen i sommar.

Jag som älskar "Say YES to the dress" "Cake Boss" "Ace of cakes" "Min mans bröllop" (TLC Sverige, bästa kanalen!) njöt varje sekund av alla vackra klänningar och hennes alla tusen tankar om hur dom vill ha det på sin stora dag.

Tänk den dagen man själv får planera sitt bröllop. Stort!

Lycka till med allt Mira och Robert! Ni är så fina.


En passande bild, vacker som en dag!


<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0