Tack för nya ting!

Inte de bästa korten, "but you get the picture"..


Fraktade hem min hylla igår från Askersund. Jag har ritat den. Pappa fixade virket. Mathias och pappa sågade och satte ihop den medan jag lekte "projektledare" eller något i den stilen haha. Sedan köpte jag spackel och färg. Spacklade en gång. Sedan var pappsen snäll och slipa och spackla en gång till. Så målade han en gång. Så målade han och jag en gång till. Och igår målade jag sista gången och det blev inte en droppe färg kvar, perfekt!


Tack för hjälpen! Jag är grymt nöjd!



Denna fina gammelrosa kofta med trekvartsärm fick jag i födelsedagspresent av Michaela och Emma (den är från London, de ni!). Fick även ett fint långt guldigt halsband med en uggla (jag tycker väldigt mycket om smycken och ugglor!). Tack söta ni, blev superglad!


<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0